Povrchová úprava | Konstrukce | |||||||||||||
Rozteče zámku | ||||||||||||||
Bezpečnostní třídy | ||||||||||||||
Barevnost | Vlastnosti kování | |||||||||||||
Pravidla pro zpracování recenzí
společnosti AC-T servis, spol. s r.o., IČO: 25763083, se sídlem Náchodská 2485/61, Praha 9 - Horní Počernice, PSČ 193 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 68011,
pro prodej zboží prostřednictvím www.actservis.cz (dále jen “e-shop”)
Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu nebo v naší prodejně skutečně zakoupili.
Jak se mohu ohodnotit zakoupený produkt?
E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte po vyřízení objednávky. Pokud již nebudete chtít dostávat další e-maily s možností ohodnotit nákup na našem e-shopu, máte možnost vyjádřit nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz.
Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka.cz, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní.
Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?
Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách nebo v některé z prodejen, mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme právě prostřednictvím Heureka.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.
Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?
Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu kovani@actservis.cz a poté vám bude zaslán odkaz.
Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 1. 8. 2024.
|